Veel gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Alle producten die in onze webshop staan kan je makkelijk bestellen door de juiste maat of kleur te kiezen en vervolgens het product in je winkelmand te plaatsen. Rechts in je scherm zul je vervolgens zien dat jouw winkelmandje een product bevat. Wanneer je dit winkelmandje aanklikt zie je een overzicht en kan je kiezen om de bestelling te plaatsen en te betalen.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Onze levertijd is 2-3 werkdagen. Helaas zijn wij afhankelijk van PostNL en kan het gebeuren dat bestellingen wat langer op zich laten wachten. Stuur ons gerust een mailtje als je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?

Bestellingen kunnen niet worden afgehaald in de winkel. Mocht je toch graag een item reserveren en later in de winkel ophalen adviseren wij je om een mailtje te sturen met de omschrijving van het product, jouw maat en indicatie wanneer je het op wilt komen halen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren de standaard verzendkosten van PostNL €7,25

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja jij kan jouw bestelling volgen. Nadat wij de pakketjes hebben overgedragen aan PostNL ontvang jij een Track&Trace.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Nee wij leveren niet standaard in het buitenland. Mocht je toch graag iets willen bestellen en laten bezorgen in het buitenland adviseren wij jou een mailtje te sturen met daarin je wensen en locatie zodat wij de passende verzendkosten kunnen opzoeken.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Wanneer de betaling al heeft plaatsgevonden is het helaas online niet meer mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren. Wij adviseren je direct een mail te sturen met daarin de vermelding van je order nummer en de wijzigingen die jij graag wilt doorvoeren.

Welke betaalmethoden zijn er?

In onze webshop kan je alleen betalen via Ideal.

Kan ik veilig betalen op jullie website?

Onze website is volledig veilig en de betalingen vinden dan ook plaats in een beschermde en veilige omgeving.

Informeren jullie mij als een product niet voorradig blijkt te zijn of de levertijd wordt aangepast?

Wanneer een product is uitverkocht of de levertijd is langer dan je van ons gewend bent zullen wij jou hier via de mail over informeren en zoeken naar een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht jouw bestelling onverhoopt niet passen of niet voldoen aan je verwachtingen dan mag jij altijd jouw bestelling terug sturen. De verzendkosten zijn voor jouw rekening en wij raden aan om ons even een berichtje te sturen dat je items terug stuurt zodat wij sneller de retour kunnen verwerken.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld op mijn rekening heb nadat ik een bestelling heb teruggestuurd?

Nadat wij de producten hebben ontvangen en gecontroleerd zullen wij direct het geld terugboeken naar jouw rekening. Normaal gesproken duurt dit maximaal 3 werkdagen.

Ik heb een vraag over mijn bestelling of betaling.

Heb jij een vraag over een product, bestelling of betaling? Stuur ons dan een mailtje.

Kom je gezellig langs?

Maandag: 11:00 tot 17:00
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: Gesloten
Donderdag: Gesloten
Vrijdag: 12:00 tot 17:00
Zaterdag: 12:00 tot 17:00
Zondag: 12:00 tot 17:00

Locatie

Prinsenstraat 13
Amsterdam

Nieuwsbrief